Pages

Sunday, August 15, 2010

Bengang, Tension, Sedih.....


haaaih, tension giler, mmg tension, sabar2 gak la tapi maner boleh tahan, dah panas gak nih, tau la bulan ramadhan kene bnyk sabar, mmg tngh sabar la nih, kalo x satu blok aku campak, bukan x boleh, malas je nak buat, tapi pikir2 balik mmg nak kene ni,zzzz.

sabar ihsan sabar, yerla, nak sabar mcm maner lagi, bukan sikit, bnyk ni nak kene sabar, sikit2 xpela, ni pergi habiskan, thanks la kepada sesaper yng berkenaan...

bukan sekali, bukan dua kali, bukan 3 kali, tapi berkali-kali-kali-kail dah, sampai tereja kail la plak, cuber bayangkan bnyk maner punya kali dah,zzzz, panas x hilang lagi, badan sejuk je, hati saper tau,huhu, cuaca yng hujan sepoi2 bahasa pon x membatu, suhu yng rendah pon x membantu meredakan panas di hati, aku dah merepke gile dah ni, kalo ade kerepek pon sedap gak,zzzz.

aku dah xtau nak cakap aper dah, berserah jela,zzz, menyirap je aku, slllllrrrrrrrrrrrrrrrrrrpppppppppppppppppp.

skang aku nak tanyer, jujur aku tanyer, dan aku nak korng jawab jujur, saper yng amek MAMEE SLLRRRPPPPPPPP AKU, baek mengaku, sebelum aku SLLRRRPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP SORNG2,ZZZZZZ............

AKU NAK SAHUR APER ESOK,UWAAAAAAAAAAAAAAAAA.............



p/s: emosi penulis semasa menulis post ini mungkin telah diexxageratekan, so mintak maaf kalo bnyk salah ejaaj,huhu, harap maklum..


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails